Více než 2000 produktů

Množstevní slevy

k.madejczyk@allbag.pl

5% sleva

Pro první objednávku

ALLBAGWITA

Může být nákupní taška dobrým reklamním prostředkem?

Czy torba na zakupy w może być dobrym środkiem reklamy?

Adrian Koźlik |

Může být nákupní taška dobrým reklamním prostředkem?

Papírové a bavlněné tašky jsou stále populárnější. Mnoho lidí si už nedokáže představit nakupování se škodlivými igelitovými taškami. Právě ekologické tašky se staly ideální alternativou k tradičním „igelitkám". Výběr ekologických tašek je nejen způsob, jak odlehčit naší planetě, ale je to také velmi zajímavý marketingový nástroj. „Může se z obyčejné nákupní tašky stát kreativní prostředek reklamy?" Odpověď je velmi jednoduchá, samozřejmě ano!

V dnešní době je velmi obtížné vytvořit reklamu na produkt, která alespoň na okamžik upoutá pozornost příjemce. Ze všech stran jsme bombardováni stovkami informací, podnětů, barevných reklam a billboardů. Jen malé procento toho, co vidíme, proniká na práh našeho podvědomí. Pamatujeme si jen to, co vyčnívá, na zbytek prostě zapomeneme. Kreativní agentury tvrdě pracují na vytvoření dokonalé reklamy, která obdarovaného potěší. Velmi často se jim to podaří, ale náklady na takovou reklamu jsou obrovské! Jak mohou menší společnosti propagovat svou společnost/produkt, aniž by generovaly tak vysoké náklady? Odpověď je velmi jednoduchá – pomocí kvalitních reklamních tašek s potiskem loga. Torba reklamowa z nadrukiem

Proč reklamní tašky?

Papírový sáček nebo bavlněný sáček je výborným reklamním nosičem, protože plní i funkční účel. Je to produkt, který prochází z ruky do ruky. Výzkum ukazuje, že uživatelé 63 % reklamních produktů, jako jsou papírové tašky, bavlněné tašky, gadgety s potiskem, je předávají dalším lidem. To znamená, že se takoví lidé stávají ambasadory značky, aniž by o tom věděli!

Na trhu je velmi snadné najít kvalitní reklamní produkty s logem, včetně eko papírových tašek, laminovaných papírových tašek a bavlněných tašek. Široký výběr produktů a překvapivě nízká cena vám umožní vytvořit něco levného, ​​ale originálního, co vám bude váš produkt/firmu dlouho připomínat.

Propagační produkty? Proč ne!

Mnoho lidí se rozhodne zapojit do propagačních kampaní, které budují pozitivní image společnosti a přitahují pozornost zákazníků. Malý předmět, který zákazník dostane zdarma, například bavlněná taška s uchy, se považuje za projev velké laskavosti. Je to forma poděkování za vaši věrnost a výběr produktů dané značky, která může hodně změnit. Proč jsou reklamní produkty tak oblíbené?

Protože publikum/spotřebitelé se naučili ignorovat většinu forem reklamy a fyzické držení produktu převažuje nad dopadem televizní nebo internetové reklamy. Opakovaně použitelné výrobky jsou navíc spotřebiteli velmi oceňovány, díky těmto opatřením se vaše společnost bude těšit pozitivnímu hodnocení a získá náskok před konkurencí! Podle analýzy ASI spotřebitelé používají takové gadgety asi 8 měsíců. To znamená, že vaše reklama se bude někomu „zobrazovat“ déle než běžná PPC reklama nebo vyskakovací okno na webu. Překvapený? :)

Zanechat komentář