Více než 2000 produktů

Množstevní slevy

k.madejczyk@allbag.pl

5% sleva

Pro první objednávku

ALLBAGWITA

Plážová obrazovka jako nástroj propagace značky? Proč ne!

Parawan plażowy jako narzędzie do promocji marki? Dlaczego nie!

Adrian Koźlik |

Plážové zástěny k létu neodmyslitelně patří. Díky nim se nejen izolujeme od ostatních lidí, ale také se chráníme před větrem. Také nás chrání před nežádoucími větry písku a poskytují alespoň trochu stínu. V létě můžete vidět spoustu obrazovek umístěných u polského moře. Otázkou je, zda je to dobrá praxe nebo ne. Mnoho lidí si takto „rezervuje“ místo, které pak nevyužívá. Díky takovým praktikám můžete snadno propagovat vlastní značku. Zvláště pokud bude naše plážová obrazovka poutavá díky velmi stylovému vzhledu nebo vtipné grafice.

Obrazovky jsou pro zákazníky zdarma

Jak propagovat vlastní značku velmi jednoduchým způsobem? K větším objednávkám se vyplatí přidávat zdarma. Zvláště pokud naše společnost teprve začíná. Zákazníci si nás budou jistě dobře pamatovat. Všichni si užívají očekávané i nečekané volňásky. Pokud jsou plážové zástěny úhledně hotové, každý si je vezme s sebou na pláž. Tam si toho našeho produktu nemusíte moc všimnout. Nezapomeňte na to mít logo nebo jiný potisk parawan plazowy

grafika související s naší značkou.

Plážové zástěny jako bonus pro zaměstnance

Neméně dobrá metoda propagace značky je bonusem pro zaměstnance. Když zaměstnanec prokáže závazek vůči společnosti, stojí za to ho dodatečně odměnit. Mnoho lidí si připlácí, ale co když se jim místo toho rozhodneme dát například plážové plátno? Cestovatelům se to jistě bude hodit. Když našim zaměstnancům poskytneme firemní obrazovky , které se jim líbí, budou nás sami propagovat. Lidé si jich jistě všimnou, pokud je potisk elegantní nebo dokonce vtipný. Důležité je, aby nikoho neurážel a byl úhledně vyrobený.

Obrazovky na akcích

Kde jinde můžete efektivně začít propagovat svou značku pomocí plážových obrazovek ? Samozřejmě na všech akcích pořádaných na pláži nebo venku. Doplňkem obrazovky mohou být také lehátka s logem naší značky! Mnoho společností propaguje své produkty pomocí obrazovek. Soutěží se v různých grafikách, délkách a motivech umístěných na obrazovkách . Nejlepší zástěna by však měla mít zhruba 5 metrů a její motiv by neměl odradit, ale naopak zaujmout. Nejlepší je použít tlumené barvy a ne být příliš velké. Dobře vyrobená obrazovka zaručuje úspěch!

Zanechat komentář