Více než 2000 produktů

Množstevní slevy

k.madejczyk@allbag.pl

5% sleva

Pro první objednávku

ALLBAGWITA

Jak se omluvit nespokojenému zákazníkovi? 7 spolehlivých způsobů

Jak przeprosić niezadowolonego klienta? 7 niezawodnych sposobów

7 způsobů, jak se omluvit zákazníkovi

Setkali jste se někdy při provozování internetového obchodu a zasílání svých produktů s nespokojeností zákazníků? Máte negativní názor na vaši společnost? Ztráta, poškození nebo nedoručení včas? Není to vždy vaše chyba, ale všechna vina padá na vás? Nespokojení zákazníci mohou vyjádřit svůj názor všude. Často trochu nefér a brutální. Prozradíme vám, jak situaci uklidnit. Zde je 7 spolehlivých způsobů.

Nebojte se slova "je mi líto"

Omluvit se zákazníkovi je opravdu jednoduché, stačí se omluvit s úsměvem a sympatií v hlase. Nemusíme to dělat mnohokrát, ale upřímně. Za vzniklou situaci se omlouváme a snažíme se o kompenzaci, o kterou má klient největší zájem.

Opravte chybu

Ať se děje cokoliv, pokuste se situaci napravit a dostat ji pod kontrolu. Řešte to přednostně. Čas a prodlužování problému jsou vždy na škodu. Neobviňujte se, nehledejte chyby, nabídněte pomoc a prostě to co nejdříve napravte.

Omluvit se za potíže

„Omlouvám se za nepříjemnosti“ je nejčastější fráze, kterou můžete použít, když máte potíže. To je spíše oficiální fráze, pokud ji budeme chtít takto použít, nebude to chyba. Pokud dáváme přednost něčemu „volnějšímu“, můžeme vytvořit něco osobního, kreativnějšího. Napište omluvu vlastním stylem a oslovte klienta jeho jménem. Dáte tak najevo, že jeho případ bere vážně a přistupujete k němu osobně. Stížnosti a nespokojenost zákazníků nejsou vždy o stejných problémech, proto si připravte několik hotových řešení a přizpůsobte je situaci. To ušetří váš čas a čas potřebný k vyřízení případu. niezadowolony klient

Omluvný lístek

Připravte si omluvný lístek. Může se jednat o klasickou papírovou kartu, kterou zašlete na adresu zákazníka poštou nebo elektronicky e-mailem. Klient na to určitě zareaguje pozitivně a všimne si, že je důležitý a zachází se s ním osobně. Chyby se stávají často, proto se vyplatí zakoupit velké množství takových karet s omluvou za zpoždění nebo poděkováním za trpělivost. Chcete-li přidat něco od sebe, můžete karty osobně podepsat. S trochou štěstí zákazník vezme zpět svou negativní recenzi nebo uklidní své rozrušení a zabrání mu, aby ji opustil.

Slevový kód

Jedná se o klasickou formu kompenzace, většina firem nabízí svým zákazníkům slevový kód, který mohou uplatnit při svých dalších nákupech. Pamatujte, že sleva by měla být dostatečně vysoká, aby se zákazník cítil výjimečně. Mělo by to být alespoň 15-20%. 5–10 % kódů obvykle obdrží zákazníci, když poprvé zadají objednávku nebo se zaregistrují k odběru newsletteru . Vaše gesto by mělo být oceněno.

Propagační poukaz

Jako omluvu za vzniklou situaci se vyplatí zaslat zákazníkovi voucher, který může uplatnit na další nákupy. Vyplatí se zaslat kartu nebo papírovou kartu na adresu zákazníka. Když jej pošleme na e-mailovou adresu, může se stát, že bude přehlédnut a zařazen do spamu. To zvyšuje pravděpodobnost, že si zklamaný zákazník bude myslet, že jeho případ nebyl vyřešen a že nikdo neudělal nic, aby problém odstranil.

Myslete na pozornost

Myslete na přípravu drobných dárků pro své zákazníky . Můžete je poslat s upravenou objednávkou nebo jako doplňkovou zásilku. Společnosti používají personalizované sladkosti, bonbóny a reklamní pomůcky . Produkty, které jsou nabízeny jako vzorky, jsou často zasílány. Vložte ho zdarma do pěkného sáčku a odešlete s poznámkou s pár pěknými slovy.

Každý dělá chyby, zejména pod časovým tlakem a spěcháním doručit každou objednávku včas. Buďme k sobě chápaví, zůstaňme v klidu a snažme se problém vyřešit v klidu, aniž bychom vyvolávali zbytečné hádky. Doufám, že vám tento článek usnadní omluvu zákazníkovi, zachrání vaši pověst a minimalizuje negativní komentáře a názory.

Zanechat komentář