Více než 2000 produktů

Množstevní slevy

k.madejczyk@allbag.pl

5% sleva

Pro první objednávku

ALLBAGWITA

Látková taška s potiskem jako dokonalý produkt v BTL marketingu

Materiałowa torba z nadrukiem jako doskonały produkt w marketingu BTL

Adrian Koźlik |

torba materiałowa Najít perfektní reklamní gadget je obtížné. Mění se preference cílové skupiny, na kterou směřujeme naše služby nebo produkty. Mění se i samotná cílová skupina – vyvíjí se, objevují se nové aplikace pro daný produkt, psychologie davu generuje stále větší touhu mít konkrétní předmět. Jak tedy najít perfektní BTL gadget , který nebude nudný, bude oblíbený mezi mnoha skupinami a především bude dlouho sloužit? Existuje takový předmět - je to reklamní taška s potiskem.

Reklamní taška s potiskem - mnoho modelů, stovky použití

Tradiční reklamní tašky mají klasický formát a nejčastěji o velikosti 38x42 cm. Do tohoto typu látkové tašky se s úspěchem vejde mimo jiné: notebook, knížky, časopisy, drobné nákupy, dětské hračky, školní potřeby, boty, školní oblečení atd. Taška tohoto typu má většinou dlouhé ucho, takže můžete s úspěchem noste jej na rameni, nezaměstnávejte ruku. Zmíněné vlastnosti látkové tašky jsou vlastně její hlavní přednosti. Díky širokému spektru aplikací existuje také široké spektrum lidí, kteří ekologické tašky využívají – učitelé, studenti, pracující lidé, nakupující atd.

Personalizace ekotašek

Každý z nás rád nosí odpovídající oblečení. Milujeme personalizaci našich produktů. V současnosti nám tuto možnost dává technologie, díky které může každý výrobce, který chce propagovat svou značku a přilákat zákazníky, v pokušení nabídnout mu tašky s potiskem. Výběrem zajímavého nápisu, grafiky nebo motivu a jeho umístěním na tašku spolu s vlastním logem vlastně vytváříme personalizovanou reklamní vychytávku , která bude naše zákazníky provázet po dlouhou dobu. Můžeme si tak být jisti, že naše logo bude viditelné pokaždé, když někdo použije látkovou tašku s naším potiskem. Nezáleží na tom, zda tašku bude používat student na přezouvání nebo ji někdo použije na balení nákupu či knih na univerzitě.

Využití potištěných tašek v BTL marketingu torba materiałowa z nadrukiem

V BTL aktivitách lze propagační tašku využít několika způsoby. Může se jednat pouze o reklamní vychytávku , kterou dostane spotřebitel jako dárek zdarma pro reklamní účely, nebo se může jednat o doplněk ve formě obalu ke skutečnému produktu – například k produktu můžeme přidat zdarma tašku s logem vydavatele. kupující knihy, nebo tašky s logem výrobce kupujícímu notebooku. Možnosti využití tašky s potiskem jako reklamní vychytávky jsou velmi široké, cena není přemrštěná, proto reklamní tašky velmi ochotně využívají marketéři v marketingové a reklamní činnosti.

Možnosti využití potištěných tašek v marketingových aktivitách

Upoutat pozornost spotřebitelů je stále obtížnější, jsme odkudkoli bombardováni vizuálním obsahem, zprávami a informacemi. Přimět člověka, aby zůstal déle u našeho poselství a poslouchal, co bychom chtěli sdělit, se nyní stává obrovskou výzvou. Z tohoto důvodu lidé zodpovědní za reklamní aktivity a imageové kampaně společnosti neustále hledají ideální řešení, která pomohou upoutat pozornost spotřebitele. Jedním z takových řešení je použití potištěných tašek v reklamní kampani. Možností je mnoho a některé, které využívají lidé zodpovědní za marketing, jsou skutečně neobvyklé.

Zanechat komentář