Více než 2000 produktů

Množstevní slevy

k.madejczyk@allbag.pl

5% sleva

Pro první objednávku

ALLBAGWITA

Obaly v odvětví e-commerce – které si vybrat? Přehled nejoblíbenějších řešení

Opakowania w branży e-commerce- jakie wybrać? Przegląd najpopularniejszych rozwiązań

Adrian Koźlik |

Tom Fishburne kdysi řekl, že „Nejlepší marketing neukazuje, že je to marketing“ a má naprostou pravdu, nejprodávanější produkty mají nenápadné a někdy dokonce téměř nepostřehnutelné marketingové metody. Pracují bez povšimnutí a přinášejí nepředstavitelné efekty.

Abychom to lépe ilustrovali, představte si, že se po náročném dni díváte na YouTube, přemýšlíte o svých oblíbených skladbách a epizodách svého oblíbeného tvůrce a najednou se objeví reklama, kterou musíte sledovat, abyste mohli pokračovat v relaxaci u své písně. Jaký máte pocit z inzerovaného produktu? Možná je vám to zpočátku jedno, ale postupem času, když se situace začne opakovat, ztratíte jakoukoliv chuť si daný předmět koupit.Proto je tak důležité dbát na jemnost svého marketingu.

Obaly v e-commerce průmyslu – recept na rafinovaný marketing

balení v e-shopu Nejjednodušší a velmi efektivní způsob je použití obalů.

Mnoho společností nevyužívá potenciál tohoto prvku při expedici produktu. Proto si můžete všimnout, že většina přepravních krabic vám přijde jednobarevná nebo je interiér vyplněn produktovými a ochrannými pěnami. O marketingu se v takové situaci jen těžko mluví, protože obal není ničím výjimečný a v paměti nezůstane. Obal má dvě plochy, které můžete využít pro jemný marketing Vnější část obalu - To je první, co váš zákazník po obdržení balíčku uvidí, proto je důležité udělat dobrý dojem, což jistě ovlivní následné hodnocení produktu.

Když máte malý rozpočet, můžete použít personalizované samolepky na krabice nebo ozdobné pásky s vaším logem. Pokud máte v úmyslu přidělit více kapitálu ze svého marketingového rozpočtu na balení , můžete použít personalizované možnosti. Barevné, poutavé obaly nebo alobaly s logem vaše obdarované jistě osloví a donutí je ještě dlouho vzpomínat a třeba je využijí i jako dekorace do bytu.

Vnitřní část obalu - Jedná se o interiér, do kterého zákazníka pozvete. Vyplatí se postarat se o uspořádání výrobku.Namísto ochranných pěn, které nedělají nic jiného než bezpečnost, používejte ekologická řešení, která budou fungovat v každém případě. Použijte staré papírové sáčky nebo barevný hedvábný papír zbylý z vašeho projektu a vdechněte svému obalu život. Jeho interiér můžete také personalizovat vytvořením grafiky nebo umístěním textů, díky nimž se bude váš zákazník cítit výjimečně.

Obal a jeho funkce

Důležitým aspektem je výběr vhodné formy balení . Rozmyslete si, co a kam byste chtěli přepravit. Pokud se jedná např. o šátek - volte fóliové obálky, protože ochrání výrobek před navlhnutím nebo znečištěním. Pokud se však jedná o choulostivý výrobek, zvolte bublinkové obálky, které jej ochrání před rozbitím a poškrábáním.

Personalizovaná kartonová krabička vám dá svobodu přidat k produktu malý dárek nebo unikátní poděkování za nákup, což váš zákazník jistě ocení. Vytvořte si speciální krabici s otvory, která se perfektně hodí pro váš produkt a nestarejte se o ni během přepravy.Vyplatí se také ujistit se, že obal lze recyklovat. Vybírejte obaly , které budou pečovat o naši planetu, ale nebudou méně odolné.

Nejoblíbenější obal používaný v e-commerce

  • 1. Tvarovaný karton, také známý jako vysekávaný karton Jedná se o kartonové krabice, které lze uzavřít bez nutnosti použití lepicí pásky. Jsou velmi oblíbené v oděvním, domácím a kosmetickém průmyslu. V zavřeném stavu připomíná elegantní krabici, která se otevírá směrem nahoru.
  • 2. Kurýrní foliové sáčky jsou ideálním řešením, vzhledem k jejich lehkosti jsou jejich výhodou nízké náklady na dopravu. Jsou také velmi těsné a vyrobené ze 100% recyklované fólie. Dostupné v různých velikostech a barevných variantách.
  • 3. Pětivrstvé kartonové krabice jsou ideální pro zvláště jemné předměty. Díky dalším vrstvám kartonu je krabice odolná proti jakémukoli poškození a pomačkání.

Zanechat komentář